måndag 1 juni 2009

Till botten

Polgara Källman är tydligen någon slags drömtydare/spåkvinna/tarotläsare/Magica De Hex-kvinna som mina kollegor på Klick-redaktionen anlitar. Blev nyss övertalad av Micke att be henne förklara min sjuka tendens att alltid drömma om kändisar. Hoppas hon kan hjälpa mig.

Hej Polgara!

Jag drömmer väldigt ofta om kändisar, och vill veta vad detta beror på. Vill jag bli en kändis själv? Relaterar jag lättare till kända människor än till folk i min närhet? Är jag psykiskt sjuk?

I går natt drömde jag till exempel om George Harrison. Han hade opererat bort alla sina tänder, vi gick nerför en gata och jag berömde hans blogg. Sen kom vi fram till hans jobb. Fab George visade sig vara en nakenfotograf.

I natt drömde jag om Larry Hagman.

Kan detta vara normalt?

M V H

Jon

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...