söndag 21 juni 2009

Dos semanas

Bara två veckor kvar nu. Sen går jag på pappaledighet till februari. Jag är veteran i det här gamet, har redan varit hemma ett drygt år med bebbarna. Jag är en sån mjuk och fin man, en riktig modern och mogen varelse på denna jord.

Men tänk ändå vilket roligt jobb jag har. Oftast. Ibland suger det pung. Men den här våren har varit kul.

Förra veckan jobbade jag bara två dagar men hann ändå med att göra Marcus Birro skogstokig och hjälpa till med att dra igång en intressant debatt om varför manliga komiker tar så mycket mer plats i humor-Sverige.

Nu ser jag fram emot vad morgondagen har i sitt håriga sköte.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...