tisdag 9 juni 2009

Paulie och jag

I morgon drar vår feta Sopranoskampanj igång. Ända fram till december ska vi kränga dvd:s med tidningen, är det tänkt.

Jag sket, som ni vet vid det här laget, ner mig av extas över att få träffa Tony "Paulie Walnuts" Sirico när han var i Stockholm och spelade in reklamfilmerna till kampanjen för någon månad sen. Först intervjuade jag honom i hans trailer, sen satt jag mitt emot honom under en lång lunch på Clarion och försökte verka cool. Det gick åt skogen.

Ett särskilt pinsamt exempel:

Tony: My back hurts. Do you know where I can get a back rub around here?
Jag: Yeah, man, this is fucking Sweden! You can get a back rub from any girl around here! You just ask them! Heh-heh...
Tony: (största möjliga tyssssssstnad)

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...