söndag 31 maj 2009

Another one for you, Sigmund

Jag drömmer alltid om kändisar. Slash som hånglar med Linda Rosing, Britney Spears som dyker upp som SJ-konduktör, etc. Två tänkbara förklaringar: jag vill vara en kändis själv, eller så är det ett resultat av att jag träffar många i mitt jobb. Ska göra ett experiment nu, och se hur många nätter i rad mitt undermedvetna vaskar fram en celebritet. Jag anar att det kan bli a pretty long streak...

Nattens kändis var f ö George Harrison, som hade opererat bort alla sina tänder. Vi gick nerför en gata och jag berömde hans blogg. Sen kom vi fram till hans jobb. Fab George visade sig vara en nakenfotograf.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...