fredag 24 augusti 2012

Lik. Som.

Deltog i fredagspanelen i P4 Västmanland i dag. Det är en panel på tre personer som diskuterar dagsaktuella saker varje fredagseftermiddag. Jag var rätt nöjd när jag drog från studion, tyckte jag hade gjort ok ifrån mig och låtit rätt intelligent och vis när jag tyckte till om Breiviks dom och det kommande paralympics och nygamla "Dallas", men när jag nu lyssnar på min insats i efterhand får jag lust att örfila upp mig själv.

Jag säger för fan ordet "liksom" minst femtio gånger under de första minuterna!! Som att jag lider av en menlös variant av tourette's! Varför har ingen sagt nåt? Ni som känner mig, varför har ni inte tagit mig åt sidan och sagt "alltså Jon, det här håller inte längre! Du är snart fyrtio och du pratar som en stressad fjortis!" Va??

Liksom liksom liksom liksom liksom lik-fucking-som!!!!!!

Annars har det varit en bra dag, tack.

Lyssna: 17.00 - 17.30 fredag 24 aug 2012

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...