lördag 31 mars 2012

Where everybody knows your name

Så. Nu är det gjort. En sista kväll med gänget är lagd till historieböckerna. Dimmig och stimmig afton på Clarion i går. Höjdpunkt ett: Gossens limerickar till mig och Niklas. Höjdpunkt två: alla fina presenter jag fick. Höjdpunkt tre: alla vackra saker folk sa till mig. Bullshit antagligen, men ändå. Det var ett värdigt farväl.

Nu står jag på ensamma ben och stirrar framtiden i vitögat. Come on! Show me what you got!

Någon gång kommer ett inlägg på 20 000 ord som sammanfattar mina år på Bladet. Men inte idag, thank God. Istället får ni nöja er med en bild på två drunken ass niggers från igår (och jag, som förstås var städad).

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...