tisdag 22 februari 2011

Jag skrattar som en liten flicka

Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i går eftermiddag, när jag ringde runt på den här sinnessjuka grejen. Det är antagligen den skitigaste artikel jag skrivit, no pun intended: Jockiboi från "Kungarna av Tylösand" bajsade på sig under inspelningen av ett nytt TV3-program.

Av någon anledning fann jag detta OERHÖRT komiskt. Så till den grad att jag började gråta av skratt och gnydde som en liten tjej. När jag ringde programledaren Mårten Andersson kunde jag inte ens presentera mig: "Ja hej, det är Jon Forsling på AHAHAHAHAHAHAHAHA!"

I nedanstående filmklipp, filmat i hemlighet av min vackra flickvän Jessica, har jag intervjuat Mårten i en minut och hunnit lugna ner mig något.

Något.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...