söndag 16 januari 2011

Samtal med Julie, 2031

Intervjuare: Du är bara 24 men redan en av världens mest hyllade artister.
Julie: Ja, visst är jag otrolig!
Intervjuare: Vad beror din enorma framgång på?
Julie: Min pappa är som du vet en sanslöst framgångsrik författare. Han är dessutom grym på alla sätt och vis. Han har varit ett stort stöd genom hela min uppväxt.
Intervjuare: När insåg du att din lillebror var homosexuell?
Julie: Det har jag alltid vetat. När jag var liten skulle han alltid låna mina klänningar. Min lillebror är för övrigt exakt som Greg Kinnear i den där filmen med Jack Nicholson som gick på tv den 15 januari 2011.
Intervjuare: Just ja, den ja.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...