måndag 20 februari 2012

Dagens varma känsla i maggropen

Vi fick över 660 bilder från bröllopet. Det händer ibland – okej, ganska ofta - att jag tittar igenom dem och ler för mig själv. Jag är fortfarande så himla glad och spritt språngande tacksam över att vi fick uppleva så mycket kärlek och värme på vår bröllopsdag.

Dagens favoriter är dessa på mig, Jullan och min moster Åslög. Jag och Ålok har antagligen precis hyllat Julie för hennes tidlösa och helt spontana kommentar "det är som en saga" tidigare under vigseln. Eller så hyllar vi henne bara för att hon är så söt. Eller för att hon är världens bästa människa, jag minns inte riktigt.


2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...