fredag 16 december 2011

Läs inte det här om du är bitter

Jag inser att jag skriver extremt mycket om min blivande fru på den här bloggen. Det är möjligt att min kärlekskrankhet börjar bli jobbig men JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR ATT JAG KAN INTE LÅTA BLI.

Nu i tunnelbanan. På väg till Solna C. Fredagskväll. Vi har inga planer och det är det bästa jag vet: en ledig kväll med Jessica Isaksson är som att gå in i en stor kyrka och umgås med Gud. Det spelar ingen roll vad vi gör. Eller vad vi inte gör. Bara att umgås med denna fantastiska människa är en ynnest som är så stor att jag önskar att jag vore religiös så jag kunde tacka en högre makt.

På spåret! Följt av "About a boy". Min favoriträtt följt av nåt ännu onyttigare. En soffa.

Ett överflöd av liv.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...