torsdag 15 juli 2010

Ljusblåa dagar flyger förbi

Trycket från omvärlden efter nio bloggfria dagar är enormt. Gaza står i lågor. Gulfkusten är ödelagd. Sven Otto Klittoris köper pussy på postorder av ren desperation.

Jag ber om ursäkt för min frånvaro. Men det finns inte mycket att säga annat än SOL, BAD och HETTA. Bruna bebisar, några dagar hos mina föräldrar, en och annan öl.

Här är min senaste vecka i bilder. En åttiotalsfest (jag försökte se ut som Sonny Crockett och misslyckades), ett besök från Kirunas hårdaste tjomme (vi dyngade ner oss på Karlsson på Taket och började sedvanligt bråka om våra respektive roller på Bladet, men försonades sedan), tjugotre besök på Lögarängens utebad med bebbarna och inte en enda resa till San Francisco. Men varför skulle vi egentligen åka dit? Västerås i trettiogradig värme är ju förvillande likt campuset på Berkeley.





2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...