lördag 15 maj 2010

Det här inlägget spretar lite

Rödbränd efter en dag i solen i Gysinge med min engelska kusin Sara. På kvällen satt jag och Lotta och drack Corona och kollade på Yankees och pratade utan att bli avbrutna av nån bebbe som försökte slå saltomortal med en leksakstraktor. Det var trevligt.

Jag funderar på att lämna Facebook. Det är så jävla många idioter bland mina friends. De har ett sånt fruktansvärt behov av att skryta, att kokettera, att SYNAS så förbannat. Jag blir så trött på mänskligheten ibland. Vi är så genomskinliga. Vi är så nervösa och så lättstötta. Och vi bajsar. Och vi kissar. Vad är det för skit? Behövde vi verkligen förnedras på det här sättet, Gud?

Alltid när jag ser Madonna eller Beyoncé eller nån annan glamorös stjärna tänker jag samma sak.

Tänk vad mycket bajs den kroppen har producerat.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...