lördag 5 mars 2011

Min fredag i bilder och (e-hum) ljud

Lysande dag i går. Jag fick träffa två ungdomsidoler (Dave Grohl och Pat Smear), jag fick träffa en oerhört trevlig tjomme vid namn Chris Shiflett, jag stötte på Mikael Håfström i en hiss på Rival och babblade helt ogenerat om Stephen King med honom, jag fick lyssna på Foo Fighters nya platta och se deras nya dokumentär som var lysande, jag åt en lysande lunch på Mariatorget med min lysande flickvän Jessica, jag åt en lysande middag på Blå Dörren med mina lysande kollegor Malin, Zandra, Martin och Kristoffer, jag såg en lysande, überexklusiv spelning med Foo Fighters på Nalen tillsammans med Tomas Ledin, EMD-Erik, Gry Forssell, Jocke Persson och en hop andra freeloadande kändisar, jag tog tåget hem till min lysande lägenhet och åt lysande chips innan jag somnade.

Så här såg det ut. Foo Fighters-klippet är de bästa sekunderna i deras bästa låt, "Monkey wrench". Även om ljudkvaliteten får det att låta som en brunstig tjur som fastnat i en frysbox.




2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...