fredag 30 september 2016

Guilty pleasure

Sitter och hinkar kaffe på Doncen i ottan med min MacBook framför mig. Degen ska in, knäcken ska levereras. Har sovit typ tre timmar på grund av att en styv kuling ute i septembernatten skrämde en av ungarna cirka 01.30. Well, det är som det är, det här livet med massa barn. Mitt liv är inte tomt i alla fall. Utan fullt till bristningsgränsen.

För att hålla humöret uppe har jag nedanstående låt i lurarna. Man brukar prata om "guilty pleasures", men frågan är om någon i Mellansverige har haft en lika stor guilty pleasure som den här pärlan. Men fuck it: i vissa stunder anser jag att det är den bästa låt som har spelats in:

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...