fredag 1 april 2016

Har tänkt om

Jag har ändrat åsikt i en del frågor.

Sarah Dawn Finer är inte alls en lismande diva som jag tidigare har trott. Hennes musik är ju riktigt bra, och hon verkar vara en genuin och varm människa!

Vid närmare eftertanke fyller kungahuset en viktig roll i samhället.

Jag tycker verkligen om Johan T Lindwall som journalist.

Den där jäveln som ringde på dörren och lurade på mig ett dyrt medlemskap i nån menlös brandskyddsförening 2012 ska inte alls brinna i helvetet.

Jag anser att journalistkåren i stort har en stark ryggrad och är full av människor som inte alls präglas av ett politiskt korrekt flockbeteende och en livrädd bajsnödighet i största allmänhet.

Jag älskar krukväxter. Och mode! Och proppade badstränder på sommaren!

Etc.


2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...