måndag 17 februari 2014

Svennar igen

Med tre barn, en karriär och en het fru att ta hand om har det inte funnits någon tid för eder Fon att grotta ner sig i nån tv-serie på länge. Därför kändes det bra när vi igår kväll trots detta dyngade i oss de första avsnitten av "House of cards". För en Washington D.C-junkie som mig är det ju snudd på skandalöst att jag inte har upptäckt denna guldserie tidigare.

Men jag misstänker att Jessica tröttnade på mina instick av typen "där har jag varit!" efter ett tag.

Jag: Det där är ju Kennedy Center for the Performing Arts, för satan! Exakt där Kevin Spacey står nu stod jag för två år sen!
Jessica (sarkastiskt): Wooow...finns det några spår av dig, tror du?
Jag (hoppfullt): Lukten av mig, kanske?


2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...