måndag 8 december 2014

Binjurarnas kamp

Jag och Jessica gjorde en så kallad frekvensanalys idag, för att få reda på om vi lider brist på något i våra kroppar. En hälsoterapeut hookade upp oss till en maskin och jag fick veta att jag lider brist på massa mineraler och annat smått och gott, samt att mitt immunförsvar är patetiskt. Mina binjurar har tydligen jobbat övertid för att producera adrenalin till mig, men de har inte alltid lyckats vilket har gjort att jag varit trött något så in i helvete de senaste två åren.

Just ja: jag är även överkänslig mot vete. Så hejdå pizza, pasta, bröd etc etc. Det vore ingen underdrift att påstå att mitt liv tog en helomvändning denna måndag i december. Exakt hur min vardag kommer att påverkas av detta oväntade besked återstår att se, men det viktiga nu är att jag börjar må bättre och blir piggare.

Nu har både jag och Jessica blivit pillertrillare av Guds nåde:

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...