torsdag 3 november 2011

Still got it after all these years

När jag läser mina blogginlägg från 2009 inser jag att jag mådde rätt skit på den tiden, men också att jag var jävligt fyndig. Jag vet att en del av den här fyndigheten har gått förlorad i takt med att min bitterhet har dämpats något.

Jag gillar annars att jag är rätt rolig. Tro mig: humorn är inget karaktärsdrag i min släkt. Jag har blivit rolig helt på egen hand. Jag har inte fått någon hjälp. När jag är kvick i tanken är det inte för att min hjärna stimulerades av ståuppkomiker i min barndom, om man säger så.

Nyss skrev jag en slit- och slängkortis till nätet om att Hollywoodfrun Isabel Adrian är gravid igen. Eftersom hennes första unge hette Monday-Lily kunde jag inte motstå denna sarkastiska avslutning på artikeln.

It´s like 2009 all over again, folks.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...