lördag 1 oktober 2011

One ring to bind them all

För att man säger ja till livet. För att man tycker att världen är ett vackert ställe att bo på, trots allt. För att man inser att allt är förgängligt och att vi snart är jord men att vi lever här och nu och det finns något som heter kärlek som är större än döden.

För att man går genom livet och letar efter någon som kan vara ens vän och följeslagare på riktigt. Som kan råda bot på ensamheten man föddes med. Som förstår en utan ord. För att hon är likadan.

I dag förlovade jag mig med mitt livs kärlek, Jessica Isaksson. Jag vill leva med henne tills jag är 93. Jag vill suga ut livets nektar med henne tills tiden upphör att existera.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...