måndag 24 december 2012

En vagga kommer lastad

Japp, här är familjen Forslings samlade julklappar för 2012. Abnormt många, men vi är ju som bekant en stor och modern familj och då fyller man lätt en vagga till bredden.

I skrivande stund sitter jag tillsammans med min vackra fru och vår bebis och lackar och rimmar och lyssnar på Singalong with Mitch och Håkan Hagegård på Youtube. Det är julafton sedan några minuter. Jag är dödstrött men lycklig: doften av lack är den vackraste doften jag vet. Bara femton klappar kvar, sen ska jag slå in hundratio gräddkolor i smörpapper och sen kan det eventuellt bli någon timmes sömn också.

God jul allihopa, wherever you are. Jag älskar er allesammans.

2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...