söndag 8 juni 2014

Imperiet breder ut sig

Hade länge fått höra att jag som frilansare borde skaffa en hemsida, men jag visste inte hur man gjorde och jag var för sniken för att anlita någon. Men som tur var lärde sig Jessica helt på egen hand hur man gjorde (hon har DENNA lysande hemsida), så jag reggade jonforsling.com (jag tyckte .com lät tyngre än .se) och med hennes hjälp drog jag ihop en pärla som kanske inte är den snyggaste eller mest avancerade hemsidan i cyberspace men...

...den är MIN! Och det känns faktiskt riktigt bra. Som att jag efter två år som frilans äntligen har självrespekt och blivit snudd på professionell.

Det kommer bli lite bloggande där, men bara om jobbet. Så för att inte störa fansen som följer den här bloggen med massa jobbskryt kommer jag hädanefter alltså att skryta hejvilt HÄR.


2019

(Edit 23/2-20: Tar en paus från bloggen, kanske för gott. Möjligt att tio års blajande får räcka. Men vem vet, en vacker dag kanske Fon åter...